השירותים שלנו

פתרונות טכנולוגיים

מוצרים טכנולוגיים מתקדמים בעולם המשפט שיחסכו לכם זמן יקר ויסייעו לכם בעבודה השוטפת

ספרות משפטית מקצועית

הוצאה לאור של ספרות משפטית מקצועית מטעם ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין

הכשרה משפטית מקצועית

מגוון של קורסים מקצועיים בתחומי המשפט להעמקת הידע ולשיפור מיומנויות

המתמחה

פתרונות לימוד והכנה מקצועית לבחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין

מבצעי החודש

משפט מנהלי דיוני (כרך ד')
דפנה ברק-ארז
ספר חדש החושף את רזי במשפט המינהלי דיוני

למבצע

אסקי
ONLINE
מחולל אלפי טפסים משפטיים מתעדכנים וחוסך זמן יקר

למבצע

קורס מזכירות משפטית
מחוז ירושלים
הכשרה מקצועית ממוקדת לסגל האדמיניסטרטיבי

למבצע

עדכונים חמים


התקנת כרטיס חכם ותוכנת החתימה המלאה

התוכנה מיועדת לעורך דין וצוות משרדם שהם בעלי כרטיס חכם שהונפק ע"י החברה הכלכלית/ההוצאה לאור בלבד ורשומים כלקוחות החברה הכלכלית/ההוצאה לאור.

שים לב, אם אינך בעל כרטיס חכם של החברה הכלכלית/ההוצאה לאור אל תתקין את התוכנה.

 תוכנה זו מתקינה את הדרייברים ואת תוכנת החתימה בהתקנה אחת.

התוכנה נועדה להמרת מסמכים ל-PDF, לחתימת מסמכים בחתימה אלקטרונית, לצפייה במסמכים חתומים ומיועדת לעורכי דין וצוות משרדם שהם בעלי כרטיס חכם שהונפק ע"י החברה הכלכלית/ההוצאה לאור בלבד.

תמיכה בכרטיס החכם ואו בתוכנת החתימה תינתן אך ורק לבעלי כרטיס חכם הרשומים כלקוחות החברה הכלכלית/ההוצאה לאור ורכשו או חידשו את הכרטיס בחברה הכלכלית/ההוצאה לאור.

לא תינתן תמיכה למי שהתקין את התוכנה ואיננו לקוח רשום של החברה הכלכלית/ההוצאה לאור ומחזיק בכרטיס חכם שאיננו בתוקף שהונפק על ידי החברה הכלכלית/ההוצאה לאור.

דרישות המערכת:

רק מחשבי PC, תחנות עבודה בלבד עם מערכות הפעלה WINDOWS.

Win 7 ומעלה, Win 10, Win 8.1 , Win 8

העבודה רק עם דפדפנים הבאים: Chrome החל מתאריך 21/05/2019 אתרי בתי המשפט יתמכו בגישה מדפדפנים : Google Chrome - גרסה 30 ומעלה,, אקספלורר 11 (ללא צורך בתאימות), דפדפנים אחרים לא נתמכים.

דפדפן windows edge לא עובד בכניסה לנט המשפט או בכל האתרים שעובדים עם כרטיס חכם.

 להורדת הגרסה המלאה של תוכנת החתימה יש ללחוץ על הקישור המופיע כאן ולבצע את ההתקנה על פי ההוראות.

exeלהורדת תוכנת החתימה המלאה כולל הדרייברים בקובץ EXE לחץ כאן.


הערה חשובה,

אין לחבר את קורא הכרטיסים ואת הכרטיס לקורא הכרטיסים או את הטוקן לכניסת ה-  USB לפני ביצוע ההתקנה. 

לקראת סיום ההתקנה תתבקש לחבר את הקורא או את הטוקן ל- USB.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

לאחר שידרוג מערכת ההפעלה ל- WIN10 יש להתקין את תוכנת החתימה מחדש.

 משתמשי Windows 10 שימו לב

 דפדפן windows edge לא עובד בכניסה לנט המשפט או בכל האתרים שעובדים עם כרטיס חכם.

 לתשומת ליבכם, בכל מקרה של בעיית כניסה לנט המשפט יש לבדוק היטב אם הדפדפן איתו נעשה שימוש באתר נט המשפט עומד בדרישות המערכת היות והבעיה איננה בהכרח בכרטיס החכם.

windows10 browsers comp1OLD

 בנוסף לאמור, 

ייתכן מצב שבו שניתן יהיה להיכנס עם הכרטיס החכם לנט המשפט אך לא ניתן יהיה להיכנס איתו לאתר של מיסוי מקרקעין. במקרה כזה יש ליצור קשר עם מוקד התמיכה של אתר המיסוי מקרקעין ולוודא איתם כי הינכם רשומים במערכת שלהם ומורשים להיכנס ולעבוד עם כרטיס חכם. 

כך יש לפעול מול מוקד התמיכה של כל אתר ואתר שאליו מנסים להיכנס. הבעיה איננה בכרטיס החכם.

 יתכן מצב שבו עם הפעלת קובץ ההתקנה של תוכנת החתימה תופיע הודעה על כך שהמחשב איננו תומך בשפה העברית:

"Your computer does not support Hebrew language"

 להגדרת השפה העברית יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. להכנס ללוח הבקרה (control panel)

2. להכנס להגדרה: איזור ושפה (region and language)

3. לבחור בלשונית: ניהולי (administrative)

4. להקיש על הכפתור התחתון: שנה איזור המערכת (change system locale)

5. לבחור בשפה העברית, ולהקיש אישור לביצוע הפעלה מחדש למחשב.

6. לאחר שהמחשב עלה יש לבצע את ההתקנה מחדש.

 ================================================

על מנת לחסוך מזמנך ולנוחותך רצוי ואף מומלץ לבצע את הפעולות הבאות:

לא מצליח למסמכים בחתימה אלקטרונית? יש להתקין את תוכנת החתימה מחדש עוד טרם ביצוע הפניה למחלקת התמיכה.

• במקרה שבו ניתן להיכנס עם הכרטיס למערכת נט המשפט אך לא ניתן לחתום מסמכים יש לבצע את הפעולות הבאות:

יש לשלוף החוצה את הכרטיס החכם מקורא הכרטיסים וטוקנים המשמשים לחיבור לבנקים ובכלל כל התקן כמו הכרטיס החכם או טוקן.

 לפתוח דפדפן אינטרנט אקספלורר > להיכנס בתפריט הראשי לכלים (tools) > אפשרויות אינטרנט (internet options) > להקיש על לשונית תוכן (content) > להקיש על כפתור אישורים (certificates).

 בחלון שנפתח סביר להניח שיופיעו מספר תעודות ובכל מקרה יותר משתיים. יש לסמן את כל התעודות המופיעות ולהקיש על כפתור הסר (remove) ולהקיש על סגור > ואישור (Ok). כעת יש לחבר את הכרטיס או הטוקן ולנסות שוב.

 למשתמשים בגוגל כרום יש להקיש בפינה למעלה על "הגדרות גוגל כרום בהתאם לרצונך" הגדרות > לגלול עד הסוף למטה ולהקיש על "הצג הגדרות מתקדמות" > לגלול למטה עד שיופיע כפתור "נהל אישורים".

בחלון שנפתח סביר להניח שיופיעו מספר תעודות הנושאות את שמו של בעל הכרטיס ובכל מקרה יותר משתיים. יש לסמן את כל התעודות המופיעות ולהקיש על כפתור הסר (remove) ולהקיש על סגור > ואישור (Ok).

 • כעת יש להכניס את הכרטיס שוב לקורא הכרטיסים להמתין מספר שניות לטעינת התעודות ואז לנסות לחתום שוב.

במקרה שבו עם הפעלת תוכנת החתימה מתקבלת ההודעה "הגדרות הרישום שגויות או אינן קיימות" יש לבצע את התקנת תוכנת החתימה מחדש.

 לא נמצאה מדפסת מתאימה

במקרה שבו לא ניתן להמיר מסמכים ל- PDF באמצעות תוכנה החתימה יש להתקין את תוכנת החתימה מחדש.

הערה,

יש לשים לב לכך שלא ניתן להעלות לאתר נט המשפט קבצים חתומים שגודלם עולה על 10MB.

 אם עדיין לאחר התקנת תוכנת החתימה וביצוע הפעולות שלהלן עדיין אתה זקוק לעזרה פנה אלינו באמצעות מילוי הפרטים בדף זה ואנו נחזור אליך בהקדם.

הערה,

תמיכה בכרטיס החכם ואו בתוכנת החתימה תינתן אך ורק לבעלי כרטיס חכם הרשומים כלקוחות החברה הכלכלית/ההוצאה לאור ורכשו או חידשו את הכרטיס בחברה הכלכלית/ההוצאה לאור.

לא תינתן תמיכה למי שהתקין את התוכנה ואיננו לקוח רשום של החברה הכלכלית/ההוצאה לאור ומחזיק בכרטיס חכם שאיננו בתוקף שהונפק על ידי החברה הכלכלית/ההוצאה לאור.

 בכל פנייה לקבלת תמיכה  חובה לציין את מספר רישיון העו"ד של בעל הכרטיס או ת.ז. כפי שמופיע על גבי הכרטיס. (ללא ציון מס' רישיון העו"ד או ת.ז של בעל הכרטיס לא נוכל להעניק תמיכה).

  ===========================================================

לאחר ביצוע ההתקנה ניתן לצפות כאן בסרטון הממחיש כיצד יש להשתמש בתוכנת החתימה.

==================================================================

 לא מצליח להיכנס לאתר נט המשפט?

במקרה של הודעה בנוסח " לא נמצא עו"ד בעל ת.ז 0 " בזמן כניסה לנט המשפט יש לפנות למחלקת השיוך בהנהלת בתי המשפט בטלפון 02-6556739 לבדוק מולם אם וכיצד הינך רשום במערכת נט המשפט.

ניתן גם לבצע רישום באתר נט המשפט בקישור הבא לחץ כאן לביצוע רישום באתר נט המשפט.

 הצלחת להיכנס לאתר נט המשפט לאחר הקשת הסיסמה של הכרטיס החכם אך אינך יכול לצפות במסמכים או להתנהל בתוך האתר?

יש לפנות למוקד התמיכה של נט המשפט 077-2703333.

 ==================================================================

 כרטיס חכם שננעל

חשוב לדעת!! ניתן לפתוח כרטיס חכם/טוקן שננעל אך ורק עם בעליו הרשום ולא עם נציג מטעמו.

במקרה של נעילת כרטיס חכם על בעל הכרטיס/הטוקן עצמו לפנות למחלקת התמיכה של החברה הכלכלית  ונציג התמיכה של החברה הכלכלית ישוב לבעל הכרטיס/הטוקן עצמו על מנת לתפעלו שוב. לחץ כאן לפתיחת קריאה. 

 =================================================

 USB 3

אין לחבר את קורא לכניסת USB 3 אלא רק ל- USB 2 היות וייתכן שקורא הכרטיסים לא יזוהה בכניסה זאת.

 usb3

לחץ כאן לפתיחת קריאת תמיכה למחלקה הטכנית

 

 

 

 

 

 

 

הרשמו לניוזלטר

newsletter

מאשר קבלת עדכונים וחומרים פרסומיים.

צור קשר - שירות ומכירות

השאירו הודעה ונשוב אליכם בהקדם.

תחומי עיסוק

בדיקת אבטחה

  logo ibar

החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין בע"מ

© 2019 החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין בע"מ
אין לך חשבון עדיין? הרשמו עכשיו!

כניסה לחשבון