כרטיס חכם/טוקן נעול - 

חשוב לדעת!! 

ניתן לפתוח כרטיס חכם/טוקן שננעל אך ורק עם בעליו הרשום ולא עם נציג מטעמו
.

במקרה של נעילת כרטיס חכם נוכל לפתוח את הכרטיס/טוקן רק עם בעל הכרטיס/טוקן.

על בעל הכרטיס/טוקן עצמו לפנות למחלקת התמיכה של החברה הכלכלית  ונציג התמיכה של החברה הכלכלית ישוב לבעל הכרטיס/טוקן עצמו על מנת לתפעלו שוב. לחץ כאן לפתיחת קריאה. 

  logo ibar

החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין בע"מ

© 2019 החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין בע"מ
אין לך חשבון עדיין? הרשמו עכשיו!

כניסה לחשבון