כרטיס חכם/טוקן נעול - 

חשוב לדעת!! 

ניתן לפתוח כרטיס חכם/טוקן שננעל אך ורק עם בעליו הרשום ולא עם נציג מטעמו
.

במקרה של נעילת כרטיס חכם נוכל לפתוח את הכרטיס/טוקן רק עם בעל הכרטיס/טוקן.

על בעל הכרטיס/טוקן עצמו לפנות למחלקת התמיכה של החברה הכלכלית  ונציג התמיכה של החברה הכלכלית ישוב לבעל הכרטיס/טוקן עצמו על מנת לתפעלו שוב. לחץ כאן לפתיחת קריאה. 

הסיפור שלנו
פתרונות טכנולוגיים
הכשרה מקצועית
ספרות מקצועית
המתמחה
חנות
שירות ותמיכה
  logo ibar

החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין בע"מ

אין לך חשבון עדיין? הרשמו עכשיו!

כניסה לחשבון