כרטיס חכם/טוקן נעול - 

חשוב לדעת!! 

ניתן לפתוח כרטיס חכם/טוקן שננעל אך ורק עם בעליו הרשום ולא עם נציג מטעמו
.

במקרה של נעילת כרטיס חכם נוכל לפתוח את הכרטיס/טוקן רק עם בעל הכרטיס/טוקן.

על בעל הכרטיס/טוקן עצמו לפנות למחלקת התמיכה של החברה הכלכלית  ונציג התמיכה של החברה הכלכלית ישוב לבעל הכרטיס/טוקן עצמו על מנת לתפעלו שוב. לחץ כאן לפתיחת קריאה. 

עורך/ת דין יקר/ה,

כשירות לציבור עורכי הדין ולנוחותך צירפנו מספר קישורים והנחיות שיעזרו לך בשימוש עם הכרטיס החכם.

לחץ כאן על מנת לקרוא - הודעה חשובה מטעם הנהלת בתי המשפט לעניין תיקון תקנות סד"א – המצאה אלקטרונית – החל מתאריך 1/11/2015

התקנת הקורא ותוכנת החתימה

התקנת הקורא והתקנת תוכנת החתימה האלקטרונית הן פשוטות, ניתן להוריד את תוכנת החתימה מהדף הורדות ועדכונים לכרטיס החכם.
לקבלת סיוע טכני, בחר/י בשירות המתאים עבורך בקישור המצורף.

תמיכה לאחר התקנה והתחברות

התמיכה בהתקנת הכרטיס/תוכנה/קורא הכרטיס ותפקודם התקין במחשב המשתמש תעשה ע"י החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין.

ניתן לפנות באמצעות הקישור הבא ישירות למחלקת התמיכה לחץ כאן לפתיחת קריאת תמיכה .

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

התמיכה באתר נט המשפט עצמו לאחר ההזדהות מול המערכת תעשה ע"י מרכז התמיכה בטלפון 077-2703333 ובקישור המצורף למרכז התמיכה של נט המשפט לחץ כאן.

ניתן לפנות למוקד התמיכה של נט המשפט גם באמצעות מייל לחץ כאן.

הנחיות שימוש במערכת נט המשפט - לנוחותכם מצ"ב קישור לאתר נט המשפט. לצפייה בהנחיות שימוש בנט המשפט לחץ כאן.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 התמיכה במערכת מייצגים במיסוי מקרקעין נעשית ע"י מוקד התמיכה של רשות המסים בטלפונים הבאים: 

4954* או 1-222-4954 או 02-5656400, בימים א' - ה' בין השעות 08:15 - 16:00.

או בהודעת דואר אלקטרוני לכתובת .

לנוחותכם מצ"ב קישור להנחיות שימוש והדרכה על האזור האישי לעו"ד במערכת מייצגים במיסוי מקרקעין

 לאתר מערכת מייצגים במיסוי מקרקעין.

מדריך למשתמש - תוכנת Sign & Verify (שימו לב, התמיכה בתוכנה זאת ניתנת במוקד התמיכה של תהיל"ה  02-6664646 או במייל - ).

במקרה של תקלה בעבודה מול מערכת מייצגים במיסוי מקרקעין יש לבצע את הפעולות הבאות: 

  1. ​בדיקת תקינות הכרטיס החכם בקישור הבא: https://smartcard.tehila.gov.il​/​
  2. לוודא שלא פתוחים מספר דפדפנים במקביל. מומלץ לסגור הכל ולהיכנס מחדש.
  3. עבר זמן רב מתחילת ביצוע הפעולה במערכת (שגיאת session timed out). יש לצאת ולהיכנס שוב.
  4. במידה וביצעת את כל הפעולות הנ"ל והתקלה עדיין ממשיכה, יש לפנות למוקד התמיכה בטלפון: 1-700-706044 או בטופס פניה ברשות התאגידים​

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

לקבלת הנחיות להגשת מסמכים לייפוי כח מתמשך לחץ כאן

לתמיכה וסיוע בשימוש בטופס המקוון ניתן לפנות למוקד השירות והמידע של משרד המשפטים - בטלפון: 076-5300880, בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 08:00-16:00.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

בקשה לרישום או ביטול הערת אזהרה לחץ כאן

מרכז השירות והמידע של משרד המשפטים 076-5300900 שעות מענה טלפוני בימים א' עד ה', בין השעות 08:00 עד 16:00.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 בית הדין לערערים - לחץ כאן
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

רשות התאגידים
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 
סיוע משפטי
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

שבח נט מערכת מייצגים מיסוי מקרקעין
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

כלים שלובים – האיזור האישי לבעלי כרטיס חכם
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

הערה חשובה !! התמיכה באתרים הנוספים בהם ניתן לעשות שימוש בכרטיס תעשה ע"י מרכזי התמיכה של כל אתר בנפרד בטלפון או דרך האתר הרצוי כפי שמצויין בכל אתר. 

לאחר ההתקנה וההתחברות הראשונית, מענה לשאלות וטיפול בתקלות בתוך אתר הנהלת בתי המשפט ייעשה על-ידי: המוקד לתמיכה טכנית של הנהלת בתי המשפט בטלפון: 077-2703333

אם קיים צורך לבצע עדכון פרטי עורך דין או הוספת עו"ד חדש למערכת או גריעת עו"ד ממשרד יש להוריד את טופס עדכון הפרטים ולשלוח אותו בפקס ל- 02-6556753 , לברורים יש לפנות לטל' 02-6556739 או 02-6556858.

הודעת הבהרה

מערכת נט המשפט או מערכות אחרת כגון: מערכת מייצגים במיסוי מקרקעין, כלים שלובים, רשם החברות ועוד... (כל שירות המסופק בה וכל מערכת אחרת הנכללת בה, או המקושרת לה, כגון אמצעי גביה, מערכת הכספת ומערכות אחרות למשלוח דואר מקוון), אמצעי הגישה אליה והשימוש בה לרבות אתר האינטרנט של המערכת המאפשר גישה למערכת, ממשקים לגישה למערכת, תעודות וחתימות אלקטרוניות, וכיוצ"ב ("מערכת בתי המשפט") לא פותחו והם אינה מתופעלים או מתוחזקים על ידי החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין (ההוצאה לאור של לשכת עורכי הדין) או על ידי לשכת עורכי הדין ("החבה הכלכלית/ההוצאה לאור"), אלא על ידי הנהלת בתי המשפט, או מי מטעמה או באישורה. אמנם החברה הכלכלית/ההוצאה לאור פועלת בשיתוף פעולה עם הנהלת בתי המשפט ואחרים לצורך אספקת שירותי הכוונה, הנפקת תעודות אלקטרוניות (מטעם גורם מאשר), סיוע והדרכה לשימוש במערכת בתי המשפט, אולם החברה הכלכלית/ההוצאה לאור אינה ובשום מקרה לא תהיה אחראית למערכת בתי המשפט אוהמערכות האחרות להפעלתה ולשימוש בה, ולרבות לכל תקלה, פגם או ליקוי שיתגלו בה או לכל אי נוחות שתגרם כשתוצאה מהשימוש בה.

pdfלצפייה במסמך ההנחיות לחץ כאן

אם הינך בעל רישיון לתוכנת אסקי אונליין של החברה הכלכלית וזקוק לקובץ ההתקנה של התוכנה ניתן לפנות באמצעות הקישור הבא לקבלת ההתקנה המלאה במייל.
חובה לציין את מספר רישיון העו"ד המנוי על התוכנה.

לקבלת ההתקנה של תוכנת אסקי אונליין לחץ כאן מלא פרטים ונשלח אליך את ההתקנה לחץ כאן.

להלן סרטון הדרכה להמחשה בלבד המסביר כיצד יש להתקין את תוכנת אסקי אונליין ואופן השימוש בה.


התקנת כרטיס חכם ותוכנת החתימה המלאה

התוכנה מיועדת לעורך דין וצוות משרדם שהם בעלי כרטיס חכם שהונפק ע"י החברה הכלכלית/ההוצאה לאור בלבד ורשומים כלקוחות החברה הכלכלית/ההוצאה לאור.

שים לב, אם אינך בעל כרטיס חכם של החברה הכלכלית/ההוצאה לאור אל תתקין את התוכנה.

 תוכנה זו מתקינה את הדרייברים ואת תוכנת החתימה בהתקנה אחת.

התוכנה נועדה להמרת מסמכים ל-PDF, לחתימת מסמכים בחתימה אלקטרונית, לצפייה במסמכים חתומים ומיועדת לעורכי דין וצוות משרדם שהם בעלי כרטיס חכם שהונפק ע"י החברה הכלכלית/ההוצאה לאור בלבד.

תמיכה בכרטיס החכם ואו בתוכנת החתימה תינתן אך ורק לבעלי כרטיס חכם הרשומים כלקוחות החברה הכלכלית/ההוצאה לאור ורכשו או חידשו את הכרטיס בחברה הכלכלית/ההוצאה לאור.

לא תינתן תמיכה למי שהתקין את התוכנה ואיננו לקוח רשום של החברה הכלכלית/ההוצאה לאור ומחזיק בכרטיס חכם שאיננו בתוקף שהונפק על ידי החברה הכלכלית/ההוצאה לאור.

דרישות המערכת:

רק מחשבי PC, תחנות עבודה בלבד עם מערכות הפעלה WINDOWS.

Win 7 ומעלה, Win 10, Win 8.1 , Win 8

העבודה רק עם דפדפנים הבאים: Chrome החל מתאריך 21/05/2019 אתרי בתי המשפט יתמכו בגישה מדפדפנים : Google Chrome - גרסה 30 ומעלה,, אקספלורר 11 (ללא צורך בתאימות), דפדפנים אחרים לא נתמכים.

דפדפן windows edge לא עובד בכניסה לנט המשפט או בכל האתרים שעובדים עם כרטיס חכם.

 להורדת הגרסה המלאה של תוכנת החתימה יש ללחוץ על הקישור המופיע כאן ולבצע את ההתקנה על פי ההוראות.

exeלהורדת תוכנת החתימה המלאה כולל הדרייברים בקובץ EXE לחץ כאן.


הערה חשובה,

אין לחבר את קורא הכרטיסים ואת הכרטיס לקורא הכרטיסים או את הטוקן לכניסת ה-  USB לפני ביצוע ההתקנה. 

לקראת סיום ההתקנה תתבקש לחבר את הקורא או את הטוקן ל- USB.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

לאחר שידרוג מערכת ההפעלה ל- WIN10 יש להתקין את תוכנת החתימה מחדש.

 משתמשי Windows 10 שימו לב

 דפדפן windows edge לא עובד בכניסה לנט המשפט או בכל האתרים שעובדים עם כרטיס חכם.

 לתשומת ליבכם, בכל מקרה של בעיית כניסה לנט המשפט יש לבדוק היטב אם הדפדפן איתו נעשה שימוש באתר נט המשפט עומד בדרישות המערכת היות והבעיה איננה בהכרח בכרטיס החכם.

windows10 browsers comp1OLD

 בנוסף לאמור, 

ייתכן מצב שבו שניתן יהיה להיכנס עם הכרטיס החכם לנט המשפט אך לא ניתן יהיה להיכנס איתו לאתר של מיסוי מקרקעין. במקרה כזה יש ליצור קשר עם מוקד התמיכה של אתר המיסוי מקרקעין ולוודא איתם כי הינכם רשומים במערכת שלהם ומורשים להיכנס ולעבוד עם כרטיס חכם. 

כך יש לפעול מול מוקד התמיכה של כל אתר ואתר שאליו מנסים להיכנס. הבעיה איננה בכרטיס החכם.

 יתכן מצב שבו עם הפעלת קובץ ההתקנה של תוכנת החתימה תופיע הודעה על כך שהמחשב איננו תומך בשפה העברית:

"Your computer does not support Hebrew language"

 להגדרת השפה העברית יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. להכנס ללוח הבקרה (control panel)

2. להכנס להגדרה: איזור ושפה (region and language)

3. לבחור בלשונית: ניהולי (administrative)

4. להקיש על הכפתור התחתון: שנה איזור המערכת (change system locale)

5. לבחור בשפה העברית, ולהקיש אישור לביצוע הפעלה מחדש למחשב.

6. לאחר שהמחשב עלה יש לבצע את ההתקנה מחדש.

 ================================================

על מנת לחסוך מזמנך ולנוחותך רצוי ואף מומלץ לבצע את הפעולות הבאות:

לא מצליח למסמכים בחתימה אלקטרונית? יש להתקין את תוכנת החתימה מחדש עוד טרם ביצוע הפניה למחלקת התמיכה.

• במקרה שבו ניתן להיכנס עם הכרטיס למערכת נט המשפט אך לא ניתן לחתום מסמכים יש לבצע את הפעולות הבאות:

יש לשלוף החוצה את הכרטיס החכם מקורא הכרטיסים וטוקנים המשמשים לחיבור לבנקים ובכלל כל התקן כמו הכרטיס החכם או טוקן.

 לפתוח דפדפן אינטרנט אקספלורר > להיכנס בתפריט הראשי לכלים (tools) > אפשרויות אינטרנט (internet options) > להקיש על לשונית תוכן (content) > להקיש על כפתור אישורים (certificates).

 בחלון שנפתח סביר להניח שיופיעו מספר תעודות ובכל מקרה יותר משתיים. יש לסמן את כל התעודות המופיעות ולהקיש על כפתור הסר (remove) ולהקיש על סגור > ואישור (Ok). כעת יש לחבר את הכרטיס או הטוקן ולנסות שוב.

 למשתמשים בגוגל כרום יש להקיש בפינה למעלה על "הגדרות גוגל כרום בהתאם לרצונך" הגדרות > לגלול עד הסוף למטה ולהקיש על "הצג הגדרות מתקדמות" > לגלול למטה עד שיופיע כפתור "נהל אישורים".

בחלון שנפתח סביר להניח שיופיעו מספר תעודות הנושאות את שמו של בעל הכרטיס ובכל מקרה יותר משתיים. יש לסמן את כל התעודות המופיעות ולהקיש על כפתור הסר (remove) ולהקיש על סגור > ואישור (Ok).

 • כעת יש להכניס את הכרטיס שוב לקורא הכרטיסים להמתין מספר שניות לטעינת התעודות ואז לנסות לחתום שוב.

במקרה שבו עם הפעלת תוכנת החתימה מתקבלת ההודעה "הגדרות הרישום שגויות או אינן קיימות" יש לבצע את התקנת תוכנת החתימה מחדש.

 לא נמצאה מדפסת מתאימה

במקרה שבו לא ניתן להמיר מסמכים ל- PDF באמצעות תוכנה החתימה יש להתקין את תוכנת החתימה מחדש.

הערה,

יש לשים לב לכך שלא ניתן להעלות לאתר נט המשפט קבצים חתומים שגודלם עולה על 10MB.

 אם עדיין לאחר התקנת תוכנת החתימה וביצוע הפעולות שלהלן עדיין אתה זקוק לעזרה פנה אלינו באמצעות מילוי הפרטים בדף זה ואנו נחזור אליך בהקדם.

הערה,

תמיכה בכרטיס החכם ואו בתוכנת החתימה תינתן אך ורק לבעלי כרטיס חכם הרשומים כלקוחות החברה הכלכלית/ההוצאה לאור ורכשו או חידשו את הכרטיס בחברה הכלכלית/ההוצאה לאור.

לא תינתן תמיכה למי שהתקין את התוכנה ואיננו לקוח רשום של החברה הכלכלית/ההוצאה לאור ומחזיק בכרטיס חכם שאיננו בתוקף שהונפק על ידי החברה הכלכלית/ההוצאה לאור.

 בכל פנייה לקבלת תמיכה  חובה לציין את מספר רישיון העו"ד של בעל הכרטיס או ת.ז. כפי שמופיע על גבי הכרטיס. (ללא ציון מס' רישיון העו"ד או ת.ז של בעל הכרטיס לא נוכל להעניק תמיכה).

  ===========================================================

לאחר ביצוע ההתקנה ניתן לצפות כאן בסרטון הממחיש כיצד יש להשתמש בתוכנת החתימה.

==================================================================

 לא מצליח להיכנס לאתר נט המשפט?

במקרה של הודעה בנוסח " לא נמצא עו"ד בעל ת.ז 0 " בזמן כניסה לנט המשפט יש לפנות למחלקת השיוך בהנהלת בתי המשפט בטלפון 02-6556739 לבדוק מולם אם וכיצד הינך רשום במערכת נט המשפט.

ניתן גם לבצע רישום באתר נט המשפט בקישור הבא לחץ כאן לביצוע רישום באתר נט המשפט.

 הצלחת להיכנס לאתר נט המשפט לאחר הקשת הסיסמה של הכרטיס החכם אך אינך יכול לצפות במסמכים או להתנהל בתוך האתר?

יש לפנות למוקד התמיכה של נט המשפט 077-2703333.

 ==================================================================

 כרטיס חכם שננעל

חשוב לדעת!! ניתן לפתוח כרטיס חכם/טוקן שננעל אך ורק עם בעליו הרשום ולא עם נציג מטעמו.

במקרה של נעילת כרטיס חכם על בעל הכרטיס/הטוקן עצמו לפנות למחלקת התמיכה של החברה הכלכלית  ונציג התמיכה של החברה הכלכלית ישוב לבעל הכרטיס/הטוקן עצמו על מנת לתפעלו שוב. לחץ כאן לפתיחת קריאה. 

 =================================================

 USB 3

אין לחבר את קורא לכניסת USB 3 אלא רק ל- USB 2 היות וייתכן שקורא הכרטיסים לא יזוהה בכניסה זאת.

 usb3

לחץ כאן לפתיחת קריאת תמיכה למחלקה הטכנית

 

 

 

 

 

 

 

  logo ibar

החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין בע"מ

© 2019 החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין בע"מ
אין לך חשבון עדיין? הרשמו עכשיו!

כניסה לחשבון