final gilda logo 400

gilda advanced search

פירסט קול - FirstCall

תיאור העסק

הערך המוסף לעסק שלך | פירסט קול – FirstCall

שירות האישי ומיוחד של FirstCall המוענק לכל לקוח ולקוח, והמוניטין העשיר בן מעל עשר שנים, קיבלו כעת ביטוי רשמי עם תו התקן החשוב. בין השירותים הרבים אותם מספקת החברה במחירים אטרקטיביים.
חברת FirstCall – ערך מוסף לעסק גאה להכריז על קבלת סימן מסחרי רשום
בשעה טובה, קיבלה FirstCall מאת משרד המשפטים ומשרד הפטנטים נסח סימן מסחר, והצטרפה ליתר החברות האיכותיות בישראל אשר קיבלו את התו התקן החשוב הזה.
כחברה ששמה את מירב המשאבים שלה על שירות איכותי ללקוח, קיבלה FirstCall הכרה סטטוטורית גם ממשרד המשפטים ומשרד הפטנטים, וכעת נושאת תו תקן מסוג 38. הסימן המסחרי מאפשר לעסוק בשיווק ושירות בשלל תחומי הטלקומוניקציה בהם עוסקת החברה, תחת שם המותג הייחודי של FirstCall.
FirstCall מספקת שירות מענה טלפוני אנושי למגוון גדול של לקוחות. מלקוחות פרטיים ועסקיים, סטארט-אפ, לחברות מבוססות וארגוני צדקה. אנו משתדלים ללא הרף לשפר את השירותים שלנו, אנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם כלל הלקוחות בכדי להשיג את המטרות שלך ושלנו יחדיו. מענה טלפוני אנושי הוא חלופה חסכונית במקום לשכור משרד/צוות עובדים אנו עוזרים לך לנהל את העסק בכך שאנו מנהלים את השיחות הנכנסות שלך ומאפשרים לך להרחיב את העסק שלך באופן מקצועי. המומחיות של הצוות שלנו בתחום מענה טלפוני אנושי מספקת שירות מעל ומעבר והכול בכדיי לספק את כלל הלקוחות השלנו.

שירות מענה אנושי - תסריט מותאם

במסלול תסריט מותאם אישית, תסריט המענה נבנה בהתאם להנחיות שלכם ולפי צרכי בית העסק. אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי שמשויך לחשבונכם במוקד ואליו תוכל להגדיר הפניית שיחות ועקוב אחרי – באין מענה / תפוס / ממתינה / אין קליטה / כל השיחות / וגם לפרסם אותו. כל השיחות הנכנסות למוקד נענות על ידי מוקדנית מקצועית בשם החברה שלך ובהתאם לתסריט השיחה המותאם. הנציגה לוקחת את הפרטים המלאים ואת כל המידע שנתבקשנו מהמתקשר ושולחת אותם אליכם במייל ובמסרון אם תבחרו.

מספר וירטואלי חכם |קו וירטואלי | מדידת שיחות

בשירות מספר וירטואלי חכם, אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי (מספר וירטואלי) שמשויך לחשבונכם במערכת שלנו שאותו אתם מפרסמים וכל השיחות הנכנסות מנותבות ממנו ישירות לנייח או לנייד שלכם. כל השיחות הנכנסות דרך המספר הווירטואלי מוקלטות וניתן להאזין להן דרך המערכת בזמן אמת, כולל דוחות וסטטיסטיקה.

נתב שיחות עסקי | נתב שיחות | נתב וירטואלי | IVR

בשירות נתב וירטואלי חכם, אנו מקצים לכם מספר טלפון ייעודי (מספר וירטואלי) שמשויך לחשבונכם במערכת שלנו שאותו אתם יכולים לפרסם או לחילופין להפנות אליו את כל השיחות מכל מספר טלפון שלכם וזאת ע”י הגדרת הפניית שיחות. כל השיחות הנכנסות למספר הווירטואלי החדש שלכם ישמעו פתיח קולי “ג’ינגל עסקי” או קריינות לנתב הכולל תפריט הקשות ליעד הרצוי לפי ההגדרות שלכם. כל השיחות הנכנסות דרך המספר הווירטואלי מוקלטות וניתן להאזין להן דרך המערכת בזמן אמת, כולל דוחות וסטטיסטיקה.

חברת FirstCall – מזמינה אתכם ליצור קשר כבר עכשיו לקבלת ייעוץ מנציג ללא התחייבות. אנו מקווים שתיתן לנו את ההזדמנות לשרת אותך ואת העסק שלך

לפרטים נוספים

טלפון 03-509-5509
קישור לאתר www.firstcall.co.il
תיאור בית העסק מענה אנושי / מענה טלפוני / מספר וירטואלי / נתב שיחות / שיחות יוצאות ועוד
פתרונות טכנולוגיים שירותי הודעות, מזכירות משפטית

מחוז

תל אביב
יגאל אלון 98 תל אביב

פרסום וידאו

  logo ibar

החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין בע"מ

© 2019 החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין בע"מ
אין לך חשבון עדיין? הרשמו עכשיו!

כניסה לחשבון