סל הקניות

סל הקניות ריק

אני רק לשאלה!

 

תקנון הפניות למוקד המקצועי המקוון:

  1. השירות ניתן לתלמידי המתמחה הניגשים למועד זה בלבד.
  2. יש לציין מראה מקום לגבי כל שאלה שנשאלת, היינו: מהו נושא ספר הלימוד ומספר הפסקה בספר. לתשומת לבכם, ייתכן ששאלות ללא מראה מקום לא ייענו.
  3. פנייה אחת יכולה להכיל שאלה מקצועית אחת בלבד. פנייה שתכיל יותר משאלה תזכה למענה על השאלה הראשונה בלבד.
  4. מכסת המענה המקסימלי ליום היא ארבע (4) שאלות. נבחן שישלח מעבר לארבע שאלות ביום יקבל מענה לארבע השאלות הראשונות.
  5. פניות ייענו בהתאם לסדר הגעתן. נשתדל להשיב לפניות במהלך השבוע תוך 24 שעות. פניות בסוף השבוע, החל מיום חמישי בשעה 16:00 תקבלנה מענה ביום ראשון. 

    לתשומת לבך! אם שלחת אלינו פנייה ולא נענית תוך זמן סביר,
    נבקשך לבדוק את ספריית הספאם בתיבת הדואר שלך ("דואר זבל").
    מניסיוננו, במקרים רבים תשובותינו מנותבות באופן אוטומטי על ידי שרת הדואר האלקטרוני.
    אנו עושים כל מאמץ להשיב על כל הפניות הנשלחות, ולכן בטרם פנייה חוזרת אלינו - נא בדקו בספאם.

דיווח על טעות בשאלה

captcha

 

  logo ibar

החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין בע"מ

© 2019 החברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין בע"מ
אין לך חשבון עדיין? הרשמו עכשיו!

כניסה לחשבון